OM KLUBBEN

Nidaros Hockey Bredde – en stolt klubb med røtter fra Trondheim Ishockeyklubb (TIK). Vår historie begynte i 2008 da tidligere medlemmer fra TIK, som ble avviklet samme år, valgte å danne en ny klubb med ambisjoner og dedikasjon til ishockeysporten. Klubben ble da opprettet som Leangen Ishockeyklubb.

Navnet “Leangen” ble en naturlig og betydningsfull del av vår identitet, da vår klubb har Leangen Arena som sitt hjem. 1. mai 2023 tok klubben et spennende steg videre ved å adoptere logoen til Nidaros Ishockeyklubb og endret sitt navn til Nidaros Hockey Bredde.  Vi skal med denne endringen styrke trøndersk hockey og fremme en bærekraftig utvikling fra de første skøytetakene helt opp til seniorlaget.

Vi er drevet av en lidenskap for ishockey og en visjon om å skape et miljø som støtter spillere på alle nivåer. Bli med oss ​​på reisen med et stort fellesskap og ishockeyglede – velkommen til Nidaros Hockey Bredde!

Iddrettens varslingssystem